Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрокос, Владислава Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-20T20:43:18Z-
dc.date.available2021-01-20T20:43:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45384-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом ректора «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ» № 580/од. 29.12.2020 р. Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к.пед.наук, доцент Петренко Тетяна Вячеславівнаuk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі виділено сучасні етапи розвитку освіти в Україні. Визначено концептуальні, структурно-організаційні засади, орієнтація на духовне вдосконалення особистості, розвиток її індивідуальності. З огляду на це актуалізується важливість гуманізації навчально-виховного процесу у вищій школі, формування у майбутнього соціального працівника толерантного ставлення до дітей з особливими потребами, поваги до них. У дослідженні вперше розглядаються і визначені педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами. Результати, отримані автором у ході теоретичного та експериментального дослідження, мають наукову цінність і можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у роботі.uk_UA
dc.description.abstractВ дипломной работе выделены современные этапы развития образования в Украине. Определены концептуальные, структурно-организационные принципы, ориентация на духовное совершенствование личности, развитие ее индивидуальности. Учитывая это, актуализируется важность гуманизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе, формирование у будущего социального работника толерантного отношения к детям с особенными потребностями, уважения к ним. В исследовании впервые рассматриваются и определены педагогические условия подготовки будущих социальных работников к толерантному взаимодействию с детьми с особенными потребностями. Результаты, полученные автором в ходе теоретического и экспериментального исследования, имеют научную ценность и могут быть использованы преподавателями высших учебных заведений в работе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectособливі потребиuk_UA
dc.subjectумови підготовки майбутніх соціальних працівниківuk_UA
dc.subjectдипломная работаuk_UA
dc.subjectтолерантностьuk_UA
dc.subjectособенные потребностиuk_UA
dc.subjectусловия подготовки будущих социальных работниковuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребамиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_231_Крокос.pdf698.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.