Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45380
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельченко, Олександр Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T20:39:38Z | - |
dc.date.available | 2021-01-20T20:39:38Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45380 | - |
dc.description | Робота публікується згідно з наказом ректора «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ» № 580/од. 29.12.2020 р. Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к.пед.наук, доцент Петренко Тетяна Вячеславівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі визначено систему допомоги особам із загальними розладами розвитку в Україні, права аутистичних громадян на освіту та розвиток згідно з їхніми можливостями. Незважаючи на певний ефект медикаментозної, дієтичної та інших видів терапії, яку практикують спеціалісти різного профілю, провідною формою роботи з аутистичними людьми пропонується корекційно-виховна. Досліджено причини аутизму і дієві форми роботи з хворими. Автор виділяє та експериментально доводить основні методи роботи з дітьми з аутизмом, а саме: соціально психологічні: арт-терапія, психотерапія, іпотерапія, музикотерапія, музично-комунікативна терапія, холдинг-терапія; медико-соціальні; медикаментозні; дієтичні; педагогічні; ергономічні; психофізичні. Матеріали дипломної роботи можуть бути використані у подальшій науково-дослідній роботі. | uk_UA |
dc.description.abstract | В дипломной работе определена система помощи лицам с общими расстройствами развития в Украине, права аутистичних граждан на образование и развитие согласно их возможностям. Не взирая на определенный эффект медикаментозной, диетической и других видов терапии, которую практикуют специалисты разного профиля, ведущей формой работы с аутистичними людьми предлагается коррекционно-воспитательная. Исследованы причины аутизма и действенные формы работы с больными. Автор выделяет и экспериментально доказывает основные методы работы с детьми с аутизмом, а именно: социально психологические: арт-терапія, психотерапия, иппотерапия, музикотерапия, музыкально-коммуникативная терапия, холдинг-терапия; медико-социальные; медикаментозные; диетические; педагогические; эргономичные; психофизические. Материалы дипломной работы могут быть использованы в дальнейшей научно-исследовательской работе. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | аутизм | uk_UA |
dc.subject | корекційно-виховна робота | uk_UA |
dc.subject | проблеми аутизму | uk_UA |
dc.subject | напрямки роботи з дітьми з РДА | uk_UA |
dc.subject | дипломная работа | uk_UA |
dc.subject | аутизм | uk_UA |
dc.subject | коррекционно-воспитательная работа | uk_UA |
dc.subject | проблемы аутизма | uk_UA |
dc.subject | направления работы с детьми с РДА | uk_UA |
dc.title | Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми-аутистами | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_2020_231_Стрельченко.pdf | 760.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.