Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльїна, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-20T13:45:45Z-
dc.date.available2021-01-20T13:45:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Н.М.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню процесу формування маркетингової стратегії розробки нових товарів та забезпечення ефективності Акціонерного товариства «Мотор Січ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectавіапромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectновий товарuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleСтратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспектuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Ільїна_А._С..pdfСтратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.