Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
Назва: Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект
Автори: Ільїна, Аліна Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
стратегія
маркетингова діяльність
авіапромислове підприємство
маркетинговий підхід
новий товар
товарна політика
ефективність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню процесу формування маркетингової стратегії розробки нових товарів та забезпечення ефективності Акціонерного товариства «Мотор Січ».
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Н.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Ільїна_А._С..pdfСтратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.