Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
Title: Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект
Authors: Ільїна, Аліна Сергіївна
Keywords: дипломна робота
стратегія
маркетингова діяльність
авіапромислове підприємство
маркетинговий підхід
новий товар
товарна політика
ефективність
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню процесу формування маркетингової стратегії розробки нових товарів та забезпечення ефективності Акціонерного товариства «Мотор Січ».
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Н.М.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Ільїна_А._С..pdfСтратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.