Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетренко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-19T15:11:56Z-
dc.date.available2021-01-19T15:11:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45326-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к. психол. н., доцент Радченко Марина Ігорівнаuk_UA
dc.description.abstractМета дослідження полягає у визначенні впливу методу казкотерапії на ефективність соціально-психологічної роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку на прикладі українських народних казок. В роботі розглядаються види казок та способи їх використання, визначаються розвиваючи і терапевтичні можливості казкотерапії з дітьми із ЗПР, акцентується увага на психотерапевтичному потенціалі українських народних казок. На основі аналізу результатів впливу занять «Українські народні казки» на дітей із затримкою психічного розвитку надаються рекомендації соціальним працівникам, педагогам щодо використання казкотерапії як методу роботи з даною категорією дітей, визначається специфіка спілкуванні з дітьми з різними особливостями (агресивність, гіперактивність тощо). Дані, отримані у ході теоретичного та експериментального дослідження, можуть бути використані соціальними працівниками, психологами, педагогами, батьками для розвитку творчого потенціалу дітей із затримкою психічного розвитку.uk_UA
dc.description.abstractЦель исследования заключается в определении влияния метода сказкотерапии на эффективность социально-психологической работы с детьми с задержкой психического развития на примере украинских народных сказок. В работе рассматриваются виды сказок и способы их использования, определяются развивающие и терапевтические возможности сказкотерапии с детьми с ЗПР, акцентируется внимание на психотерапевтическом потенциале украинских народных сказок. На основе анализа результатов воздействия занятий «Украинские народные сказки» на детей с задержкой психического развития даются рекомендации социальным работникам, педагогам по использованию сказкотерапии как метода работы с данной категорией детей, определяется специфика общения с детьми с различными особенностями (агрессивность, гиперактивность и т.д.). Данные, полученные в ходе теоретического и экспериментального исследования, могут быть использованы социальными работниками, психологами, педагогами, родителями для развития творческого потенциала детей с задержкой психического развития.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна роботаuk_UA
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectдипломная работаuk_UA
dc.subjectсказкотерапияuk_UA
dc.subjectсоциально-психологическая работаuk_UA
dc.subjectзадержка психического развитияuk_UA
dc.subjectличностное развитиеuk_UA
dc.titleКазкотерапія як метод соціально-психологічної роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку (ЗПР)uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_231з_Петренко.pdf961.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.