Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45325
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калінін, Андрій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T15:05:13Z | - |
dc.date.available | 2021-01-19T15:05:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45325 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к. психол. н., доцент Радченко Марина Ігорівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета дипломної роботи полягає у дослідженні реалізації принципів інклюзивності для безперешкодного навчання здобувачів з особливими (освітніми) потребами в закладах вищої освіти. В роботі здійснюється ґрунтовний теоретичний аналіз принципів інклюзивної освіти, уточнюється поняття інклюзивної освіти, розглядається законодавче регулювання інклюзивної освіти в Україні, даються характеристика проєкту та порівняльний аналіз впровадження принципів інклюзивної освіти в закладах вищої освіти, що беруть участь у проєкті, надаються рекомендації щодо їх успішної реалізації. Практичне значення роботи полягає в тому, що реалізація принципів інклюзивної освіти в процесі впровадження проєкту «Вища освіта для всіх» сприятиме підвищенню якості вищої освіти та визнанню результатів навчання здобувачів освіти в Європейському просторі вищої освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Цель дипломной работы заключается в исследовании реализации принципов инклюзивности для беспрепятственной учебы студентов с особенными (образовательными) потребностями в заведениях высшего образования. В работе осуществляется глубокий теоретический анализ принципов инклюзивного образования, уточняется понятие инклюзивного образования, рассматривается законодательное регулирование инклюзивного образования в Украине, даются характеристика проекта и сравнительный анализ внедрения принципов инклюзивного образования в заведениях высшего образования, участвующих в проекте, предоставляются рекомендации относительно их успешной реализации. Практическое значение работы заключается в том, что реализация принципов инклюзивного образования в процессе внедрения проекта "Высшее образование для всех" будет способствовать повышению качества высшего образования и признанию результатов учебы студентов в европейском пространстве высшего образования. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | принципи інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | дипломная работа | uk_UA |
dc.subject | инклюзивное образование | uk_UA |
dc.subject | принципы инклюзивного образования | uk_UA |
dc.subject | проект | uk_UA |
dc.subject | учреждения высшего образования | uk_UA |
dc.title | Реалізація принципів інклюзивної освіти при впровадженні проєкту «Вища освіта для всіх» | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_2020_231_Калінін.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.