Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45092
Title: Методи оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту
Other Titles: Methods for assessing the quality of passenger service at the airport
Authors: Чередніченко, Тарас Григорович
Keywords: аеропорт
обслуговування
аеропортові послуги
якість
методи
система "smartgate"
дипломна робота
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Розвиток транспортної системи країни в цілому і системи повітряного транспорту зокрема стає не тільки необхідною умовою реалізації інноваційної моделі економічного зростання, а й фактором підвищення якості життя населення та конкурентоспроможності національної економіки. Аеропорти як частина транспортної системи є найважливішим компонентом місцевої, національної та регіональної інфраструктури. Для того щоб підвищити конкурентоспроможніть на ринку авіатранспортних послуг підприємствам доводиться приділяти більше уваги питанням якості. Незважаючи на те, що стандарти надання аеропортових послуг існували завжди, теперішні умови вимагають переходу до найважливішого способу управління аеропортами, що орієнтовані на дві головні мети: якість та пасажири. Висока якість обслуговування всіх категорій пасажирів і контактної аудиторії (авіакомпанії, пасажири, що зустрічають і проводжають, вантажні агенти і брокери, концесіонери і т.д.) означає задоволення їх потреб і разом з тим створення переваг над конкурентами, яке є складовою довгострокового партнерства. Якість послуг, які надаються позначаються на ступені задоволеності клієнтів, що призводить до розширення ринку, появі нових клієнтів, довгострокового співробітництва з ними.
Development of the transport system of the country as a whole and the air system transport in particular becomes not only a necessary condition for the implementation of innovative models of economic growth, but also a factor in improving the quality of life population and the competitiveness of the national economy. Airports like part of the transport system is the most important component of the local, national and regional infrastructure. In order to increase competitiveness in the market air transport services companies have to pay more attention quality issues. Although the standards of airport provision services have always existed, the current conditions require a transition to the most important way to manage airports that focus on two main goals: quality and passengers. High quality service for all categories of passengers and contact audience (airlines, passengers that meet and see off, freight agents and brokers, concessionaires, etc.) means meeting their needs and at the same time creating benefits over competitors, which is part of a long-term partnership. The quality of services provided affects the degree of satisfaction customers, which leads to market expansion, the emergence of new customers, long-term cooperation with them.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Антонова А.О.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45092
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_275_Чередніченко_Т_Г_.pdfДипломна робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.