Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДерев’янко, Крістіна Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-01-11T13:58:11Z-
dc.date.available2021-01-11T13:58:11Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45086-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Дерев’янко Тамара Антонівна__uk_UA
dc.description.abstractЗ початком розвитку авіації не було сформовано розуміння про моделі обслуговування аеропортів та необхідний склад його інфраструктури, але сьогодні аеропорт – це багатофункціональне транспортне підприємство, яке є наземною частиною авіаційної транспортної системи. Впровадження цифрових технологій в авіаційній галузі дозволяє підвищити ефективність операційної діяльності аеропорту, збільшити швидкість і одночасно знизити вартість обслуговування пасажирів, а також підвищити пропускну здатність і забезпечити додаткову безпеку роботи повітряної гавані. Тому одним із завдань діяльності сучасних аеропортів є постійне дослідження новітніх технологій, створення інфраструктури з усіма ресурсами, необхідними для підтримки нового покоління інтелектуальних технологій і підвищення ефективності екосистеми аеропорту. Щодо застосування новітніх технологій цивільна авіація поки відстає від інших галузей, але ця сфера стає все більш затребуваною на авіатранспортному ринку через підвищення якості обслуговування пасажирів, полегшення управління даними, навчання персоналу, а також через пандемію вірусів у світі.uk_UA
dc.description.abstractWith the beginning of the development of aviation was not formed understanding of airport service models and the required composition of it infrastructure, but today the airport is a multifunctional transport an enterprise that is a ground part of an aviation transport system. The introduction of digital technologies in the aviation industry allows increase the efficiency of operational activities of the airport, increase speed and at the same time reduce the cost of passenger service as well increase throughput and provide additional safety air harbor. Therefore, one of the tasks of modern airports is constant research of the newest technologies, creation of an infrastructure with all resources needed to support a new generation of intellectuals technologies and increase the efficiency of the airport ecosystem. Regarding the application of the latest technologies, civil aviation is still lagging behind other industries, but this area is becoming increasingly popular on air transport market through improving the quality of passenger service, facilitating data management, staff training, and through a pandemic viruses in the world.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectекосистема аеропортуuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectсамореєстраціяuk_UA
dc.subjectбезконтактна формаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleВплив безконтактних форм обслуговування пасажирів на ефективність екосистеми аеропортуuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of contactless forms of passenger service on efficiency of the airport ecosystemuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_275Мз_Деревянко К.В..pdfДипломна робота5.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.