Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45086
Назва: Вплив безконтактних форм обслуговування пасажирів на ефективність екосистеми аеропорту
Інші назви: Influence of contactless forms of passenger service on efficiency of the airport ecosystem
Автори: Дерев’янко, Крістіна Віталіївна
Ключові слова: екосистема аеропорту
обслуговування
технології
самореєстрація
безконтактна форма
ефективність
аеропорт
дипломна робота
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): З початком розвитку авіації не було сформовано розуміння про моделі обслуговування аеропортів та необхідний склад його інфраструктури, але сьогодні аеропорт – це багатофункціональне транспортне підприємство, яке є наземною частиною авіаційної транспортної системи. Впровадження цифрових технологій в авіаційній галузі дозволяє підвищити ефективність операційної діяльності аеропорту, збільшити швидкість і одночасно знизити вартість обслуговування пасажирів, а також підвищити пропускну здатність і забезпечити додаткову безпеку роботи повітряної гавані. Тому одним із завдань діяльності сучасних аеропортів є постійне дослідження новітніх технологій, створення інфраструктури з усіма ресурсами, необхідними для підтримки нового покоління інтелектуальних технологій і підвищення ефективності екосистеми аеропорту. Щодо застосування новітніх технологій цивільна авіація поки відстає від інших галузей, але ця сфера стає все більш затребуваною на авіатранспортному ринку через підвищення якості обслуговування пасажирів, полегшення управління даними, навчання персоналу, а також через пандемію вірусів у світі.
With the beginning of the development of aviation was not formed understanding of airport service models and the required composition of it infrastructure, but today the airport is a multifunctional transport an enterprise that is a ground part of an aviation transport system. The introduction of digital technologies in the aviation industry allows increase the efficiency of operational activities of the airport, increase speed and at the same time reduce the cost of passenger service as well increase throughput and provide additional safety air harbor. Therefore, one of the tasks of modern airports is constant research of the newest technologies, creation of an infrastructure with all resources needed to support a new generation of intellectuals technologies and increase the efficiency of the airport ecosystem. Regarding the application of the latest technologies, civil aviation is still lagging behind other industries, but this area is becoming increasingly popular on air transport market through improving the quality of passenger service, facilitating data management, staff training, and through a pandemic viruses in the world.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Дерев’янко Тамара Антонівна__
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45086
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2020_275Мз_Деревянко К.В..pdfДипломна робота5.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.