Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMezei, Vasyl-
dc.date.accessioned2021-01-02T18:35:12Z-
dc.date.available2021-01-02T18:35:12Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44943-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.т.н., доцент Іваннікова В.Юuk_UA
dc.description.abstractThe search for a viable COVID-19 vaccine continues around the world, but another pressing issue is already beginning to come to the fore: how to transport billions of doses from factories to hospitals. The European Union, as well as the United States, Britain, China and many other countries, have already entered into preliminary agreements with major pharmaceutical companies to ensure sufficient vaccine production capacity as soon as it becomes available. While Europe boasts significant vaccine production potential and the block's new Vaccination Strategy aims to oblige companies to provide treatment in the EU, a logistical collapse could occur if politicians are not prepared properly. Vaccines need to be transported according to strict regulations, under temperature-controlled conditions to ensure their quality, and they must arrive at their destination within a certain time frame to be effective. According to IATA, it would take 8,000 Jumbo Jet 747 freighters to transport just one batch of vaccine to an estimated 7.8 billion people on the planet. Companies currently have just over 400 such planes in their fleet worldwide. In addition to the problems with air travel, there is also the issue of security. The vaccine - which will be an extremely valuable commodity - will have to be shipped to every corner of the planet, and IATA warns that tampering and theft will become inherent problems. Road transport will also be a critical factor in delivery, but the International Road Transport Union and the European Transport Workers' Federation continue to warn that Europe suffers from a lack of safe and secure parking spaces for trucks that could jeopardize delivery.uk_UA
dc.description.abstractПошуки життєздатної вакцини проти COVID-19 тривають у всьому світі, але на перший план вже починає виходити ще одне нагальне питання: як транспортувати мільярди доз із заводів до лікарень. Європейський Союз, а також США, Великобританія, Китай та багато інших країн вже уклали попередні угоди з великими фармацевтичними компаніями щодо забезпечення достатніх потужностей з виробництва вакцин, як тільки вони стануть доступними. Хоча Європа може похвалитися значним потенціалом виробництва вакцин, а нова Стратегія вакцинації блоку спрямована на зобов’язання компаній надавати лікування в ЄС, логістичний крах може статися, якщо політики не будуть належним чином підготовлені. Вакцини потрібно транспортувати згідно з суворими правилами, в умовах з контролем температури, щоб забезпечити їх якість, і вони повинні прибути до місця призначення протягом певного часу, щоб бути ефективними. За даними IATA, для перевезення лише однієї партії вакцини приблизно 7,8 мільярда людей на планеті знадобиться 8000 вантажників Jumbo Jet 747. В даний час компанії мають у своєму флоті трохи більше 400 таких літаків у всьому світі. Окрім проблем із авіаперевезеннями, існує також питання безпеки. Вакцину - яка буде надзвичайно цінним товаром - доведеться доставляти в усі куточки планети, а IATA попереджає, що фальсифікації та крадіжки стануть невід’ємними проблемами. Автомобільний транспорт також буде критичним фактором доставки, проте Міжнародний союз автомобільного транспорту та Європейська федерація транспортних працівників продовжують попереджати, що Європа страждає від браку безпечних і надійних місць для паркування вантажівок, що може поставити під загрозу доставку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectairlineuk_UA
dc.subjectvaccineuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectdeliveryuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectadruk_UA
dc.subjectdangerous goodsuk_UA
dc.subjectinversment analysisuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectWIZZ AIRuk_UA
dc.subjectUkraine International airlinesuk_UA
dc.subjectcompetitive forcesuk_UA
dc.subjectswot-analysisuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleOrganization and technology of vaccine delivery to Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeОрганізація і технологія доставки вакцини в Українуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FTML_2020_275_Mezey.pdfДипломна робота3.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.