Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельміра Василівна-
dc.contributor.authorLuzik, Elvira-
dc.contributor.authorЛузик, Эльвира Васильевна-
dc.date.accessioned2020-10-17T16:25:51Z-
dc.date.available2020-10-17T16:25:51Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44524-
dc.descriptionНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Проектування та управління освітнім середовищем: оцінювання та діагностика навчальної успішності» для спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма: «Інноваційні педагогічні технології у закладах вищої технічної освіти»uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна відноситься до вибіркового компонента із фахового переліку, яка розкриває теоретико-методологічні основи проблеми педагогічного оцінювання, сучасні програми та результати психолого-педагогічних досліджень якості освіти. Метою викладання дисципліни є вивчення основних понять та категорій педагогічної діагностики, особливостей тестування та моніторингу якості освіти, розвиток у студентів навичок у формування вмінь розробляти та аналізувати педагогічні тести різних видів та використовувати їх у освітньому процесі.uk_UA
dc.description.abstractThis discipline belongs to the selective component of the professional list, which reveals the theoretical and methodological foundations of the problem of pedagogical assessment, modern programs and the results of psychological and pedagogical research on the quality of education. The purpose of teaching the discipline is to study the basic concepts and categories of pedagogical diagnostics, features of testing and monitoring the quality of education, development of students' skills in developing skills to develop and analyze pedagogical tests of different types and use them in the educational process.uk_UA
dc.description.abstractДанная учебная дисциплина относится к выборочному компонента с профессиональной перечня, которая раскрывает теоретико-методологические основы проблемы педагогического оценивания, современные программы и результаты психолого-педагогических исследований качества образования. Целью преподавания дисциплины является изучение основных понятий и категорий педагогической диагностики, особенностей тестирования и мониторинга качества образования, развитие у студентов навыков в формирование умений разрабатывать и анализировать педагогические тесты различных видов и использовать их в образовательном процессе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічне тестуванняuk_UA
dc.subjectpedagogical diagnosticsuk_UA
dc.subjectmonitoring the quality of educationuk_UA
dc.subjectpedagogical testinguk_UA
dc.subjectпедагогическая диагностикаuk_UA
dc.subjectмониторинг качества образованияuk_UA
dc.subjectпедагогическое тестированиеuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Проектування та управління освітнім середовищем: оцінювання та діагностика навчальної успішності»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Design and management of the educational environment: assessment and diagnosis of academic success"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс учебной дисциплины "Проектирования и управления образовательной средой: оценивание и диагностика учебной успешности"uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_ПУОС_РНП.pdfРобоча навчальна програма447.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.