Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44235
Назва: Стратегічне управління організаційною культурою підприємств при розвитку та адаптації до змін
Інші назви: Стратегическое управление организационной культурой предприятия при развитии и адаптации к изменениям
Автори: Ареф'єва, О.В.
Ареф'єв, С.О.
Верпека, А.О.
Ключові слова: організаційна
культура
стратегічне
управління
стратегія
індивідуальність
зміни
адаптація
формування
бізнес-процеси
организационная
культура
стратегическое
управление
стратегия
индивидуальность
изменения
адаптация
формирование
бизнес-процессы
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ареф'єва О. В. Стратегічне управління організаційною культурою підприємств при розвитку та адаптації до змін / О. В. Ареф'єва, С. О. Ареф'єв, А. О. Верпека // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2019. - № 6 (141). - С. 84-95.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання організаційної культури як сукупності переконань, звичок, цінностей, поглядів, традицій тощо, що існують у групах людей у будьякій організації. Зокрема, вказується, що поняття організаційної культури широко використовується в бізнес-контексті. У цій статті організаційну культуру розглянуто як сукупність парадигм, що формуються протягом життя організації в результаті взаємодії між її членами із структурами, стратегіями, системами, процесами та самої організації з її середовищем, з якого складається набір посилань, які будуть настільки дієвими, наскільки вони гарантуватимуть ефективність та результативність організації. Представлено також взаємозв'язок між культурою та стратегією. Набір принципів, цінностей та переконань, які поділяються працівниками, разом з ієрархічною структурою, рівнями управління, механізмами контролю та контролю ефективності, в кінцевому підсумку формують основні правила поведінки та роботи, які зрештою свідчать про стратегію розвитку організації
В статье освещаются вопросы организационной культуры как совокупности убеждений, привычек, ценностей, взглядов, традиций и т. п., существующих среди групп людей в любой организации. В частности, указывается, что понятие организационной культуры широко используется в бизнес-контексте. В этой статье организационная культура рассматривается как совокупность парадигм, которые формируются в течение жизни организации в результате взаимодействия между её членами со структурами, стратегиями, системами, процессами и самой организации с её средой, из которого состоит набор ссылок, которые будут настолько действенными, насколько они будут гарантировать результативность и результативность организации. Представлена также взаимосвязь между культурой и стратегией. Набор принципов, ценностей и убеждений, которые разделяются членами организации, вместе с иерархической структурой, уровнями управления, механизмами контроля и контроля эффективности, в конечном итоге формируют основные правила поведения и работы и свидетельствуют о стратегии развития организации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44235
DOI: 10.30857/2413-0117.2019.6.8
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V141_P084-095.pdfСтратегічне управління організаційною культурою підприємств при розвитку та адаптації до змін274.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.