Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБиков, Валерій Юхимович-
dc.contributor.authorЯцишин, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-10T09:41:44Z-
dc.date.available2020-09-10T09:41:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1998-6939en
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44186en
dc.description.abstractПідготовка фахівців вищої кваліфікації визнається однією з найбільш авторитетних галузей вітчизняної освітньої системи. В Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України значна увага приділяється підготовці наукових та науковопедагогічних кадрів вищої кваліфікації, тобто осередками підготовки та атестації нового покоління наукових і науково-педагогічних кадрів для забезпечення процесу цифровізації освіти і науки України є аспірантура, докторантура і спеціалізована вчена рада. У статті висвітлено досвід роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки та атестації наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Описано ініціативу створення наукової спеціальності 13.00.10 – інформаційнокомунікаційні технології в освіті, що спрямована на вирішення проблеми підготовки аспірантів і докторантів, які проводять дослідження щодо забезпечення процесу цифровізації освіти. Наголошено на ролі Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в питаннях цифровізації освіти і науки України. Проаналізовано Концепцію розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки та визначено, що в ній зовсім не згадується про важливість підготовки кадрів з цифрової трансформації економіки та суспільства, зокрема тих, хто буде здійснювати ці процеси, також не вказується на важливість проведення попередніх наукових досліджень, щоб ці процеси були ефективними і результативними. Представлено та проаналізовано організаційно-педагогічні умови забезпечення ефективної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації та досвід їх реалізації в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Розроблено та обґрунтовано освітньо-наукову систему формування наукових та науковопедагогічних кадрів вищої кваліфікації з цифрової трансформації української освіти і науки та взаємодію Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України й інших установ у її впровадженні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherInformation Technologies in Educationuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунійкаційні технології в освітіuk_UA
dc.subjectцифровізація освітиuk_UA
dc.subjectаспірантиuk_UA
dc.subjectдокторантиuk_UA
dc.titleОсвітньо-наукова система формування наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації з цифрової трансформації української освіти і наукиuk_UA
dc.title.alternativeEducational-scientific system of formation of scientific and pedagogical higher qualification staff in digital transformation of ukrainian education and scienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.004.09uk_UA
dc.identifier.doi10.14308/ite000705en
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри управління людським фактором

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Биков_Яцишин 2019_ІКТ в освіті_.pdfСтаття Биков В.Ю., Яцишин А.В. ОСВІТНЬО-НАУКОВА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ З ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ І НАУКИ1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.