Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorМендель, Тадеуш-
dc.contributor.authorКлімова, О.І.-
dc.date.accessioned2020-07-27T10:22:26Z-
dc.date.available2020-07-27T10:22:26Z-
dc.date.issued2017-04-07-
dc.identifier.citationСмерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-916-267-0-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112-
dc.description.abstractОсновна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.titleДослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.lbc65.9(4Укр)я43uk_UA
dc.subject.udc330.34(477)(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 3.pdf188.22 kBAdobe PDFView/Open
2017 титулка.pdf232.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.