Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44110
Название: Evolutional aspects of ethical, responsible and innovative composition of social marketing
Авторы: Смерічевський, Сергій Францович
Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
Колесник, Максим Віталійович
Kolesnyk, Maksym Vitaliiovych
Дата публикации: 16-мая-2019
Издательство: National institute of economic research
Библиографическое описание: Smerichevskyi S.F., Kolesnyk M.V. Evolutional aspects of ethical, responsible and innovative composition of social marketing // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings, May 16-17th , 2019. Batumi, Georgia, 94-96 pages.
Краткий осмотр (реферат): Management of the decision-making process by the consumer in the current market conditions is characterized by complexity, since it covers the application of advanced modern marketing mix methods not only in relation to the tasks of organizing a separate transaction for goods (services) exchange, but assumes interaction with all stakeholders in the market. As a result it ensures the market exchange stability, increases value got by the end consumer in terms of forming its true loyalty in the society, and therefore ensures the stability of enterprise market potential development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44110
ISBN: 978-99-41956-51-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАУ - Грузия 2019.pdf276.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.