Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43700
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorSmerichevskyi, Serhii Frantsovych-
dc.date.accessioned2020-06-24T08:09:21Z-
dc.date.available2020-06-24T08:09:21Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСмерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – № 469 : Логістика. – Л.: НУ "Львівська політехніка", 2003. - С. 304–309.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43700-
dc.descriptionУ сучасних умовах визначальним чинником конкурентоспроможності підприємства є якість продукції, що випускається, тому головним завданням менеджменту стає забезпечення гарантії високої якості. Передусім це стосується великих виробничих комплексів, продукція яких обчислюється багатьма тисячами тонн чи мільйонами одиниць виробів. Споживачі такої продукції щодня відчувають різницю між високою якістю і стабільно високою якістю. Тому менеджмент якості виступає як найважливіша складова системи управління корпорацією.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості.uk_UA
dc.description.abstractThe article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectсистема якостіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.titleТрансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc658.562uk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
59_304-309.pdf145.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.