Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43474
Title: Маркетинг
Authors: Смерічевський, Сергій Францович
Keywords: маркетинг
підручник
маркетингове середовище
поведінка споживача
маркетингові дослідження
сегментація
управління продуктами
ціноутворення
Issue Date: 2008
Publisher: Навчально-методичний центр «Консорціум із удоскона­лення менеджмент-освіти в Україні»
Citation: Смерічевський С.Ф. Маркетинг // Підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Смерічевський С.Ф. та ін.; Ред.-упор. О. І. Сидо­ ренко, Л. С. Макарова. - 3-тє вид. - К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удоскона­ лення менеджмент-освіти в Україні», 2008. - 648 с.
Abstract: В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав дев’ять видань у СШЛ і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, італій­ською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні. Фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зра­зок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важ­ливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв'язок із корпоративною стратегі­єю, маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.
Description: Початок XXI століття - неймовірний виклик як для маркетологів, так і для викладачів та студентів, які вивчають маркетинг. Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція - це лише декілька із нових складників маркетингу. Водночас багато традиційних його складових - таких як сегментація, розроблення нового продукту, ціноутво­рення - також набувають своєї значущості та ширшого використання. По­єднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об’єкт для вивчення та розуміння. Отож, запрошуємо зацікавле­ного читача до подорожі у захопливий і неймовірно цікавий світ маркетингу разом із нами. Нове українське адаптоване видання відомого американського підручника МагкеІіп§ Роджера А. Керіна, Еріка Н. Берковіца, Стівена В. Хартлі та Вільяма Руделіуса (видання провідної американської книговидавничої групи ком­паній ТЬе МсСга\¥-Ні11 Сошрапіек, Іпс.) допоможе тисячам українських мар­ кетологів і менеджерів досягти значного професійного успіху - такого самого, як досягли їхні американські колеги, адже в основі цього підручника - актив­ний, творчий підхід, що захоплює читача з перших сторінок, який зробив цю книгу надзвичайно популярною у США, де світ побачило вже дев'яте видан­ня, а ще п’ять видань - у Канаді. Підручник перекладено французькою, порту­гальською, китайською та італійською мовами. З адаптацією до умов націо­нальних ринків книга виходила також у Польщі, Росії, Україні, Індії. Запо­зичивши усе краще із восьмого американського видання, видавці раді запропонувати читачеві нове українське видання сучасного, інноваційного підручника «Маркетинг». Українські автори та фахівці з маркетингу опрацю­вали і органічно ввели у видання численні приклади з реальної маркетингової практики вітчизняних та зарубіжних компаній, що забезпечує зрозумілість, привабливість і доступність видання як для студентів, які вивчають марке­тинг, так і для маркетологів-практиків.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43474
ISBN: 966-8487-44-3
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
книга.pdf179.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.