Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43314
Название: Інформаційні технології в конкурентній розвідці сучасних компаній
Авторы: Мазур, Віра Іванівна
Сураєв, Вадим Федорович
Іванкевич, Олексій Вікторович
Ключевые слова: інформаційні технології
конкурентна розвідка
інтелектуальний аналіз даних
обробка даних
data mining
управління знаннями
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мазур В.І. Інформаційні технології в конкурентній розвідці сучасних компаній / В.І. Мазур, В.Ф. Сураєв, О.В. Іванкевич // Сучасні міжнародні відносини: актуальні проблеми науки і практики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020. - Т.2. - С. 52-57
Краткий осмотр (реферат): Окреслено підходи до використання інструментів інтелектуальної обробки даних в конкурентній розвідці сучасних компаній. Важко не погодитися з тим, що в сучасних компаніях неможливе успішне ведення бізнесу без розуміння ситуації на ринках. Некеровані потоки інформації без їхнього глибинного аналізу не тільки не допомагають роз'яснити реальну ситуацію, а, швидше, спотворюють її. Виправити цю ситуацію значною мірою можливо за допомогою конкурентної розвідки (competitive intelligence). Конкурентна розвідка полягає в збиранні й глибокій аналітичній обробці інформації, яка необхідна для ухвалення оптимальних управлінських рішень керівництвом вищої ланки компаній у процесі ведення конкурентної боротьби. Її призначення - отримувати дані про ринки збуту, конкурентів, партнерів, контрагентів, нові технології, тарифи, нормативні акти. При цьому, на відміну від промислового шпигунства, конкурентна розвідка проводиться суто в рамках правових норм - використовуються виключно легітимні методи. Зазвичай конкурентна розвідка спирається на відкриті джерела інформації: опубліковані документи відкритого доступу, які містять огляди товарного ринку; інформацію про нові технології; злиття й поглинання компаній; оголошення, виставки й конференції та інше. Широко використовуються відомості, які знаходяться в документах, уже наявних у компаніях, що ведуть конкурентну боротьбу; результати маркетингових досліджень; інформація, отримана під час конференцій, спілкування з клієнтами, колегами, конкурентами. Чимало таких даних потрапляє в мережеву пресу, прес-релізи, доповіді, звіти або наводиться на корпоративних Wеb-сайтах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43314
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.