Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorSmerichevskyi, Serhii Frantsovych-
dc.contributor.authorСібрук, Віктор Леонідович-
dc.contributor.authorSibruk, Viktor Leonidovych-
dc.date.accessioned2020-06-04T10:48:05Z-
dc.date.available2020-06-04T10:48:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСмерічевський С.Ф., Сібрук В.Л. Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України //  Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. - Одеса: Причорноморські економічні студії, 2018, Том 2 - 26, ст .55-59uk_UA
dc.identifier.issn2524-0900-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43284-
dc.descriptionНа сьогоднішній день проведення маркетингових досліджень є давно обґрунтованою і перевіреною досвідом практикою у діяльності підприємств, які працюють на сучасних ринках. Основними напрямами маркетингових досліджень як правило виступає сам ринок та його учасники, що складають мікросередовище підприємства. Так, у процесі проведення досліджень маркетологи намагаються отримати інформацію про споживачів, конкурентів, посередників, постачальників, контактні аудиторії та про саму організацію, виявити її сильні та слабкі сторони, а також ймовірні можливості та загрози. Проте, зміст і методи маркетингових досліджень можуть суттєво відрізнятися для різних підприємств в залежності від цілей та можливостей організації, територіальних особливостей, галузевого призначення продукції або послуг, видів ринків за різними ознаками, споживачів, конкурентів і значною кількістю інших факторів. Проведенню маркетингового дослідження має передувати ретельне планування цілей і задач у відповідності до особливостей організації замовника дослідження, унікальності оточуючого середовища, а також вибір методів отримання інформації і подальшого її аналізу й інтерпретації.Останнім часом особливої актуальності набуває маркетинг територій, що покликаний сприяти успішному просуванню територіальних одиниць з метою залучення інвестиційних коштів. Одним з найбільш важливих напрямів діяльності в рамках маркетингу територій є проведення досліджень, які будуть сприяти виявленню можливостей до підвищення інвестиційного потенціалу й іміджу регіону, зростанню його конкурентоспроможності. Маркетинг територій є відносно молодим напрямом і переважно використовує методи та інструменти характерні для традиційного маркетингу, що стосується також етапу досліджень. Очевидним представляється пошук сучасного інструментарію, який буде відповідати задачам маркетингу територій.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена пошуку сучасних методів та інструментів маркетингу територій, спрямованих на удосконалення процесу організації і проведення маркетингових досліджень територіальних одиниць. В статті запропоновано підхід до формування інструментарію маркетингових досліджень в рамках територіального маркетингу. Розроблена модель багатофакторної оцінки інвестиційної привабливості територіальних одиниць направлена на оптимізацію процесу організації проведення маркетингових досліджень регіонів.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the search for modern methods and tools of territorial marketing aimed at improving the process of organization and conduct of marketing research of territorial units. The article proposes an approach to the formation of marketing research tools within the territorial marketing. The developed model of multifactorial assessment of investment attractiveness of territorial units is oriented to optimize the process of organization of marketing research of regions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.titleСтратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління Україниuk_UA
dc.title.alternativeStrategic aspects of place marketing in conditions of decentralization in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc332.143uk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bses_2018_26(2)__13.pdf170.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.