Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПришупа, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-06-03T18:36:17Z-
dc.date.available2020-06-03T18:36:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43267-
dc.descriptionУ статті розглядаються концептуальні теоретичні аспекти білінгвального навчання у вищому технічному навчальному закладі. Проаналізовано особливості розвитку білінгвального орієнтування, як необхідної складової професійної адаптивності. У статті розглянуто проблеми формування професійної адаптивності як динамічної якості особистості. Крім цього, визначається змістовна характеристика професійної адаптивності та виокремлено шляхи її формування. Метою статті є розгляд існуючих теоретичних підходів щодо визначення білінгвального навчання, висвітлення особливостей та проблем двомовної підготовки майбутніх фахівців технічного напряму у процесі професійної адаптивності.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the conceptual theoretical aspects of bilingual education in technical universities. Peculiarities of bilingual orientation development as a necessary component of professional adaptability are analyzed. The article defines the problems of formation of professional adaptability as dynamic quality of personality. In addition, it is defined as a meaningful characteristic of professional adaptability and distinguished ways of its formation. The purpose of this article is to consider the existing theoretical approaches to the bilingual education determination, to highlight the peculiarities and problems of bilingual training of future specialists of technical direction in the process of professional adaptability. In the article, the specific peculiarities of the sequence and stages of adaptive specialist, delineated qualities, personal characteristics which are professionally significant and necessary for successful professional activity of technical specialists have been characterized. The author substantiated the importance of forming professional adaptability for future specialists of technical direction in the university to carry out the competitive activity in the future, as well as reveals the essence of bilingual training that lies in the interdisciplinary phenomenon of professional training of future specialists. Therefore, considering the training of future specialists in the technical field, it is necessary to focus on bilingual training as a component of professional growth of the specialist in the technical field, as well as to create a system of professional skills that allow to achieve professional adaptability, self-realization, acquisition of a professional culture of communication, readiness and ability to work successfully in the context of intercultural communication.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються концептуальні теоретичні аспекти білінгвального навчання у вищому технічному навчальному закладі. Проаналізовано особливості розвитку білінгвального орієнтування, як необхідної складової професійної адаптивності. У статті розглянуто проблеми формування професійної адаптивності як динамічної якості особистості. Крім цього, визначається змістовна характеристика професійної адаптивності та виокремлено шляхи її формування. Метою статті є розгляд існуючих теоретичних підходів щодо визначення білінгвального навчання, висвітлення особливостей та проблем двомовної підготовки майбутніх фахівців технічного напряму у процесі професійної адаптивності. У статті схарактеризовані специфічні особливості послідовність та етапи адаптивності фахівця, окреслені якості, особистісні характеристики, що є професійно значущими і необхідними для успішної професійної діяльності майбутніх фахівців технічного напряму. Автор обґрунтовує значення формування професійної адаптивності у майбутніх фахівців технічного напряму у вузі для здійснення конкурентоспроможної діяльності у майбутньому, а також викриває сутність білінгвального навчання що полягає у міждисциплінарному феномену професійної підготовки фахівців. Тому розглядаючи підготовку майбутніх фахівців технічного напряму необхідно орієнтуватись на білінгвальне навчання як складової професійного зростання фахівця технічного напряму, а також створення системи професійних навичок, що дозволяють досягати професійної адаптивності, самореалізації, набуття професійної культури спілкування, готовності здійснювати успішну професійну діяльність на рідній та іноземній мові в умовах міжкультурної комунікаціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУ-друкuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія;Вип. 2(15)-
dc.subjectбілінгвальне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна адаптивністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфахівець технічного напрямуuk_UA
dc.subjectbilinguing education-
dc.subjectprofessional adaptability-
dc.subjectprofessional training-
dc.subjectfuture technical specialist-
dc.titleБілінгвальне навчання як фактор успішної професійної адаптивностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.031.4:315uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2411-264X.15.14406-
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pryshupa_Педагогіка.pdf301.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.