Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43251
Title: Теоретико-методологічні засади географічних досліджень у сфері туризму
Other Titles: Theoretical and methodological bases of geographical research in tourism
Authors: Ткачук, Леоніла Миколаївна
Tkachuk, Leonila
Сайчук, Віктор
Keywords: наукова теорія
методологія
географічна наука
політико-географічний вимір туризму
туризм
scientific theory
methodology
geographical science
tourism
geopolitical dimension of tourism
Issue Date: 2018
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Citation: Ткачук Л.М., Сайчук В.С. Теоретико-методологічні засади географічних досліджень у сфері туризму // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. - № 2. - С. 87-95.
Abstract: У статті визначені суть та структура теоретичного знання географічної науки, розкриті принципи та етапи теоретичного рівня пізнання. Окреслено методологічну базу географічних знань, виявлено принципи її застосування при вивченні туристичної сфери, запропоновано узагальнену схему суспільно-географічного дослідження туризму. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження політико-географічного виміру туризму.
In the article the features of the theoretical and empirical levels of scientific knowledge are defined; the nature of theoretical geographical knowledge and the methodological basis of geographical knowledge are analised. It is also the role of geographical studies in the research of tourism, in particular geopolitical dimension of tourism, is revealed.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43251
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук Сайчук Теоретичні засади 1.pdf6.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.