Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Title: Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть
Authors: Ярошенко, Роман Васильович
Keywords: видавнича справа
національна свідомість
вплив
книга
видавничий бізнес
publishing
national consciousness
the impact
the book publishing business
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво "Білий Тигр"
Citation: Ярошенко Р.В. Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть / Українське слово і сучасність / К.: ТОВ "Видавництво "Білий тигр", 2017. – Випуск 3. – 13 – 20 с.
Series/Report no.: 3;
Abstract: Устатті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості XV–XVI століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого бізнесу зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості. Здійснений огляд допоможе деталізувати історичні процеси XV–XVI століть при вивченні історії видавничої справи та історії видавничого бізнесу.
The article analyzes the role of publishing in the formation of national consciousness XV– XVI centuries. The author demonstrates selective historical facts that occurred in publishing in general and in particular starts publishing business, which directly influenced the formation of national consciousness. Placed review will detail the historical processes XV–XVI centuries in studying the history of publishing history and publishing business.
Description: Галузь знань: "Гуманітарні науки".
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0-2.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.