Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43029
Назва: Міжнародний маркетинг
Автори: Смерічевський, Сергій Францович
Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Колбушкін, Юрій Петрович
Петровська, Світлана Володимирівна
Сібрук, Віктор Леонідович
Ключові слова: міжнародний маркетинг
маркетингове дослідження
сегментування
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг: навч. посібник / С.Ф. Смерічевський, Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, та ін. – К. : НАУ, 2019. – 164 с.
Короткий огляд (реферат): Предметом вивчення навчальної дисципліни є система інструментів маркетингової діяльності на зарубіжних ринках та їх особливості на сучасному етапі. Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» є формування у студентів чіткого уявлення про міжнародний маркетинг як про концепцію внутрішнього управління й цілісну систему організації закордонної діяльності, спрямованої на вирішення завдань підприємства з організації виробництва й пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках та забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність вітчизняного суб’єкта господарювання.
Опис: У навчальному посібнику «Міжнародний маркетинг» викладено сутність, принципи й стратегії міжнародного маркетингу, розкрито особливості використання маркетингових інструментів на міжнародних ринках. Потреба викладання дисципліни «Міжнародний маркетинг» зумовлена передусім сучасною практикою роботи українських підприємств на зарубіжних ринках, що потребує докорінних змін форм і методів роботи порівняно з тими, які застосовувалися протягом попередніх десятиріч. Раніше сформовані методи та підходи виявилися неактуальними в умовах економічної системи, якій властива зростаюча інтеграція зі світовим співтовариством, інтенсифікація розвитку нових форм міжнародного бізнесу. Ось чому розширення міжнародної діяльності вітчизняних підприємств і завоювання ними гідних позицій на світових ринках можливе лише за умови використання міжнародного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43029
ISBN: 978-966-932-113-8
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний маркетинг.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.