Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42993
Назва: | Особливості організації контролю результатів навчання студентів |
Автори: | Косяк, Валентина Іванівна |
Ключові слова: | форми контролю результати навчання студенти |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національна академія педагогічних наук України |
Бібліографічний опис: | Косяк В.І. Особливості організації контролю результатів навчання студентів // Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХVІІ Міжнародних педагогічномистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької / [наук. ред.: Г.І. Сотська, М.П. Вовк].– Вип. 3 (15). – К.: Талком, 2020. – С. 110-112. |
Короткий огляд (реферат): | Однією з найважливіших складових навчального процесу є контроль результатів навчання. Використання різних форм систематичного контролю знань і умінь студентів дозволяє підвищити якість навчання та зацікавленість студентів у вивченні дисципліни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42993 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін (інші) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рудницькі_читання_-2019-20_(листопад).PDF | 271.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.