Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
Title: Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів
Other Titles: Нейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителей
Neuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behavior
Authors: Беркова, Оксана Петрівна
Беркова, Оксана Петровна
Berkova, Oksana Petrovna
Keywords: нейромаркетинг
комунікаційні технології
поведінка споживача
сучасні інструменти маркетингу
нейромаркетинг
коммуникационные технологии
поведение потребителя
современные инструменты маркетинга
neuromarketing
communication technologies
consumer behavior
modern marketing tools
Issue Date: 2019
Publisher: Международный научный центр развития науки и технологий
Citation: Беркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.
Abstract: В статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .
В статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях.
The article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15737210362061 Б.pdf208.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.