Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Євгеній Юрійович-
dc.contributor.authorMelnyk, Yevhenii-
dc.date.accessioned2020-05-21T11:35:08Z-
dc.date.available2020-05-21T11:35:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник Є.Ю. Візуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письма // Іноземні мови. - №2(102). - 2020. - С. 14-20.uk_UA
dc.identifier.issn1817-8510-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22=133.1’276.6:050(045)-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42945-
dc.description.abstractУ статті запропоновано методику використання візуальної презентації публіцистичних текстів для розробки сценарію навчальних дій з оволодіння студентами уміннями франкомовного усного та писемного мовлення. Проаналізовано прийоми візуальної презентації публіцистичних матеріалів на прикладі щотижневого журналу L’Obs. Визначено рубрики, які характеризуються сталою та чіткою візуальною презентацією (заголовки, підзаголовки, сегментація тексту, розташування параграфів тощо), і дидактичні перспективи використання такого матеріалу. Зазначено, що, працюючи з текстами цих рубрик, студенти зможуть засвоїти певний лексико-граматичний матеріал у вправах, розроблених викладачем; усвідомити важливість адекватного відбору інформації для написання інформативних текстів завдяки розпізнаванню головного та другорядного; навчитися створення стислих зв’язних текстів-розповідей у відповідності до вимог рубрики; вдосконалити свої уміння говоріння та письма в умовах творчої комунікативної діяльності. Рекомендовано сконцентрувати увагу студентів на 1) чіткому структуруванні тексту для ефективного викладу та оптимального сприйняття інформації; 2) ролі плану при створенні тексту та функції заголовків при його читанні; 3) лаконічності текстів як результаті ретельного відбору мовленнєвого матеріалу та використання прийомів економії мовленнєвих засобів; 4) засобах акцентуації (кольорах, шрифтах, розмірах літер та цифр) для виділення найважливіших фрагментів та надання зорової експресивності певним частина повідомлення. Запропоновану методику проілюстровано практичною розробкою для навчання франкомовного говоріння та письма студентів рівня В1-В2. Розробка містить дидактичний матеріал та сценарій навчальних дій, які орієнтують студентів у тексті та забезпечують оволодіння ними певними мовленнєвими засобами та «дорожньою картою» для здійснення власної іншомовної усної та письмової продукції.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлена методика использования визуальной презентации публицистических текстов для разработки сценария учебных действий по овладению студентами умениями франкоязычной устной и письменной речи. Проанализированы приёмы визуальной презентации публицистических материалов на примере еженедельного журнала L’Obs. Определены рубрики, характеризующиеся постоянной и чёткой визуальной презентацией (заголовки, подзаголовки, сегментация текста, расположение параграфов и т.д.), и дидактические перспективы использования такого материала. Отмечено, что, работая с текстами этих рубрик, студенты смогут овладеть определённым лексико-грамматическим материалом в упражнениях, разработанных преподавателем; осознать важность адекватного отбора информации для написания информативных текстов благодаря распознаванию главного и второстепенного; научиться созданию кратких связных повествовательных текстов в соответствии с требованиями рубрики; усовершенствовать свои умения говорения и письма в условиях творческой коммуникативной деятельности. Рекомендовано сконцентрировать внимание студентов на 1) чётком структурировании текста для эффективного изложения и оптимального восприятия информации; 2) роли плана при создании текста и функции заголовков при его чтении; 3) лаконичности текстов как результате тщательного отбора речевого материала и использования приёмов экономии речевых средств; 4) средствах акцентуации (цветах, шрифтах, размерах букв и цифр) для выделения важнейших фрагментов и придания зрительной экспрессивности определённым частям сообщения. Предложенная методика проиллюстрирована практической разработкой для обучения франкоязычному говорению и письму студентов уровня В1-В2. Разработка включает дидактический материал и сценарий учебных действий, ориентирующих студентов в тексте и обеспечивающих овладение ими определёнными речевыми средствами и «дорожной картой» для осуществления собственной иноязычной устной и письменной продукции.uk_UA
dc.description.abstractThis article deals with the use of a visual presentation of publicistic texts to develop a scenario to master oral and writing skills in French. The visual presentation tools are analyzed in the example of a weekly magazine L’Obs. The sections with a clear visual presentation (headlines, subheads, text segmentation, paragraph layout etc.) and didactic perspectives of the material use are defined. It is noted that when working with the section texts students can master lexical and grammar material developed by the teacher; acknowledge the importance of selecting information adequately to write informative texts through distinguishing between primary and secondary; learn to write concise cohesive texts according to the section requirements; improve speaking and writing skills in the terms of creative communication. It is recommended that students focus their attention on 1) clear text structuring to effectively present and optimally perceive information; 2) the role of the plan in the creation of the text and the headings function when reading it; 3) the texts’ conciseness as a result of thorough selection of speech material and use of techniques for economy of speech; 4) means of accentuation (colors, fonts, font sizes and numbers) to highlight the most important chunks of the text and give visual expressiveness to certain parts of the message. The given methods are illustrated by the practical work to teach speaking and writing for students at the B1-B2 level at French classes. This work involves didactic material and the scenario to make students familiar with the text and help them to master certain language tools and a ‘road map’ for speaking and writing in a foreign language.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний лінгвістичний університетuk_UA
dc.subjectпубліцистичний текстuk_UA
dc.subjectвізуальна презентаціяuk_UA
dc.subjectдидактичний сценарійuk_UA
dc.subjectіншомовне говорінняuk_UA
dc.subjectіншомовне письмоuk_UA
dc.subjectфранцузька моваuk_UA
dc.subjectпублицистический текстuk_UA
dc.subjectвизуальная презентацияuk_UA
dc.subjectдидактический сценарийuk_UA
dc.subjectиноязычное говорениеuk_UA
dc.subjectиноязычное письмоuk_UA
dc.subjectфранцузский языкuk_UA
dc.subjectpublicistic textuk_UA
dc.subjectvisual presentationuk_UA
dc.subjectdidactic scenariouk_UA
dc.subjectspeaking in a foreign languageuk_UA
dc.subjectwriting in a foreign languageuk_UA
dc.subjectFrenchuk_UA
dc.titleВізуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письмаuk_UA
dc.title.alternativeВизуальная презентация публицистических текстов как основа разработки дидактического сценария для обучения франкоязычному говорению и письмуuk_UA
dc.title.alternativeVisual presentation of publicistic texts as a basis for developing didactic scenario to teach speaking and writing in Frenchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 378.147.091.33-027.22=133.1’276.6:050(045)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельник_ім_2_2020.pdfВізуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письма1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.