Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Назва: Стратегія інноваційного менеджменту підприємства
Автори: Тимошенко, Віталія Олександрівна
Тимошенко, Виталия Александровна
Tymoshenko, Vitaliia Oleksandrivna
Ключові слова: інновації
конкурентоспроможність продукції
інноваційні процеси
інноваційна діяльність
Дата публікації: 17-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Бібліографічний опис: Тимошенко В.О. Стратегія інноваційного менеджменту підприємства // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 301–303.
Короткий огляд (реферат): Інноваційний харaктеp виробництва є одним з найвагоміших факторів, що визначають успішність діяльності підприємства в ринковому середовищі, його фінансову стабільність тa конкурентоспроможність. Особливої уваги цей чинник набуває в умовах ринкової трансформації національної економіки України, коли інновації слід розглядати, як ресурс підвищення конкурентоспроможності продукції окремих підприємств, галузей та промисловості в цілому не лише на вітчизняному ринку, але й на міжнародному.
Опис: Науковий керівник, к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_conference_2020_04-301-303.pdfТези подано у видавництво276.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.