Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Название: Стратегія інноваційного менеджменту підприємства
Авторы: Тимошенко, Віталія Олександрівна
Тимошенко, Виталия Александровна
Tymoshenko, Vitaliia Oleksandrivna
Ключевые слова: інновації
конкурентоспроможність продукції
інноваційні процеси
інноваційна діяльність
Дата публикации: 17-апр-2020
Издательство: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Библиографическое описание: Тимошенко В.О. Стратегія інноваційного менеджменту підприємства // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 301–303.
Краткий осмотр (реферат): Інноваційний харaктеp виробництва є одним з найвагоміших факторів, що визначають успішність діяльності підприємства в ринковому середовищі, його фінансову стабільність тa конкурентоспроможність. Особливої уваги цей чинник набуває в умовах ринкової трансформації національної економіки України, коли інновації слід розглядати, як ресурс підвищення конкурентоспроможності продукції окремих підприємств, галузей та промисловості в цілому не лише на вітчизняному ринку, але й на міжнародному.
Описание: Науковий керівник, к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Располагается в коллекциях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_conference_2020_04-301-303.pdfТези подано у видавництво276.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.