Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Title: Стратегія інноваційного менеджменту підприємства
Authors: Тимошенко, Віталія Олександрівна
Тимошенко, Виталия Александровна
Tymoshenko, Vitaliia Oleksandrivna
Keywords: інновації
конкурентоспроможність продукції
інноваційні процеси
інноваційна діяльність
Issue Date: 17-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Citation: Тимошенко В.О. Стратегія інноваційного менеджменту підприємства // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 301–303.
Abstract: Інноваційний харaктеp виробництва є одним з найвагоміших факторів, що визначають успішність діяльності підприємства в ринковому середовищі, його фінансову стабільність тa конкурентоспроможність. Особливої уваги цей чинник набуває в умовах ринкової трансформації національної економіки України, коли інновації слід розглядати, як ресурс підвищення конкурентоспроможності продукції окремих підприємств, галузей та промисловості в цілому не лише на вітчизняному ринку, але й на міжнародному.
Description: Науковий керівник, к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42573
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_conference_2020_04-301-303.pdfТези подано у видавництво276.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.