Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
Title: Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
Authors: Побережна, Вікторія
Коваль, Світлана
Keywords: комерціалізація
національна ідентичність
корінні американці
Issue Date: May-2019
Publisher: Талком, Київ
Citation: Побережна В.О. Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців/Побережна В.О.// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком , 2019. - С.175-176
Abstract: Говорячи про сприйняття індіанських культур у сучасному американському суспільстві не можна оминути таке явище як прагнення до комерціалізації корінних жителів континенту будь-яким коштом. Важливе місце тут посідають стереотипізація, коли до Іншого ставляться як до товару, що добре продається і приносить матеріальний зиск. У такий спосіб відбувається не викорінення іншого з-поміж свого, а свідоме подолання інакшості, її нівелювання.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
ISBN: 978-617-7685-68-4
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Побережна19.pdf935.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.