Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.contributor.authorМельникова, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorKonoplianyk, Lesia-
dc.contributor.authorMelnykova, Kateryna-
dc.date.accessioned2020-05-05T05:31:18Z-
dc.date.available2020-05-05T05:31:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКонопляник Л. Використання технології «перевернутий клас» при навчанні фахової іноземної мови / Л. Конопляник, К. Мельникова // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту “НАУ-друк”, 2019. – Вип. 2(15). – С. 38-45.uk_UA
dc.identifier.issn2411-264X-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42472-
dc.description.abstractСтаття розглядає актуальні питання впровадження технології «перевернутий клас» у навчальний процес ЗВО. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології та можливості її застосування для ефективної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності; охарактеризовано загальні особливості технології; узагальнено низку переваг (гнучкий графік роботи з матеріалами, врахування індивідуальних особливостей студентів, формування у студентів відповідальності за результати навчання та ін.) та виокремлено труднощі її впровадження у навчальний процес ЗВО України (значні затрати часу на створення онлайн ресурсів, труднощі доступу до мережі Інтернет); розкрито відмінності традиційного та «перевернутого» занять і ролі викладача у них. Підкреслюється необхідність усвідомлення викладачем зміни його ролі та функцій при використанні такого навчання, коли викладач віддає передові позиції на користь більш тісного співробітництва та спільного внеску в навчальний процес. Викладач перетворюється з транслятора навчального матеріалу на фасилітатора, завдання якого – підтримувати студента у процесі досягнення навчальних цілей, заохочувати, стимулювати та допомагати вирішувати навчальні завдання. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи студентів з використанням Інтернет-ресурсів та належний контроль за виконанням завдань. Автори продемонстрували особливості використання зазначеної технології при викладанні дисципліни «Фахова іноземна мова» у Національному авіаційному університеті, визначили доцільність її впровадження, навели приклади завдань для студентів, а також узагальнили вплив даної технології для підвищення якості навчального процесу та ефективності професійної підготовки фахівців.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with topical issues of implementing the “flipped classroom” technology in the educational process of a technical higher school. The study theoretically substantiates the essence of the given technology and the possibility of its application for effective students’ preparation for future professional activity; describes the general features of the given technology; generalizes a set of advantages (e.g., flexible schedule; consideration of students’ individual characteristics; development of students’ responsibility for learning outcomes, etc.) and outlines the difficulties of its implementation in the educational process of a higher school (e.g., a great amount of time needed to create online resources, difficulties with accessing the Internet, etc.); reveals the differences between the traditional and “flipped” classes and the role of a teacher in them. The need for teachers to be aware of their role and functions is emphasized when they leave the leading role in favour of closer collaboration and joint contribution to the learning process. During such training, the teacher is transformed from a translator of the educational material to a facilitator, whose task is to support students in achieving educational goals, encourage, stimulate and help them solve educational tasks. The paper also notes that in order to implement this technology effectively the important tasks for the teacher is a properly developed methodological support for students’ self-study by using Internet resources and the proper control over the completion of the tasks. The authors have demonstrated the peculiarities of the use of “flipped classroom” while teaching “Foreign Language for Specific Purposes” at the National Aviation University, determined the need for its introduction, as well as they have summarized the impact of this technology to improve the quality of teaching and students’ training for the professional activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectперевернуте навчанняuk_UA
dc.subjectперевернутий класuk_UA
dc.subjectфахова іноземна моваuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectflipped learninguk_UA
dc.subjectflipped classroomuk_UA
dc.subjectforeign language for specific purposesuk_UA
dc.titleВикористання технології «перевернутий клас» при навчанні фахової іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe use of “flipped classroom” technology in teaching foreign language for specific purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:372.881.111.1(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2411-264X.15.14401-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конопляник,Мельникова_Використання технології «перевернутий клас».pdfнаукова стаття374.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.