Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемиченко, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorSemychenko, Valentyna-
dc.contributor.authorАртюшина, Катерина-
dc.contributor.authorArtiushyna, Kateryna-
dc.date.accessioned2020-04-03T06:47:12Z-
dc.date.available2020-04-03T06:47:12Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationСемиченко В.А. Індивідуальні стратегії подолання студентами синдрому досягнення мети / В.А. Семиченко, К. Артюшина // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 167 – 169uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42101-
dc.description.abstractВажливість процесів цілепокладання в життєдіяльності людини не вимагає додаткових підтверджень. Як пише С. Мольц: «Людина – істота, яка завжди прагне до якої-небудь цілі; вона живе нормально і природно - коли зорієнована на певну мету» [1, c. 98]. Тому як саме цілепокладання, так і такий її аспект, як життєдіяльність особистості в умовах втрати мети отримала в психологічній науці достатнє вивчення. Але разом з тим майже без відповіді залишається питання – що відбувається після того, як людина досягла життєво значущої для неї мети. Логічно можна припустити, що в цей час вона буде переживати найвищій рівень позитивних емоцій. Разом з тим численні спостереження показують, що коли людина досягла своєї мети, у неї може виникнути так званий «синдром досягнень». Цей стан з’являється, коли людина переважно зосереджується на досягнутому і не ставить перед собою подальших цілей. Він може проявлятись на різних рівнях: від тимчасового відчуття втрати життєвих орієнтирів – до депресій, психосоматичних захворювань, негативних емоційних станів, а інколи – навіть ні до самогубства.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the psychological essence of goal attainment syndrome. Individual strategies for overcoming the goal achievement syndrome have been identified. The results of the empirical study are offered, which allow us to simulate the main directions of constructive solution of psychological problems related to this phenomenon.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсиндром досягнення метиuk_UA
dc.subjectстратегії подолання синдрому досягнення метиuk_UA
dc.subjectцілепокладанняuk_UA
dc.subjectметод контент-аналізуuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectgoal attainment syndromeuk_UA
dc.subjectstrategies to overcome the goal-achieving syndromeuk_UA
dc.subjectgoal settinguk_UA
dc.subjectmethod of content analysisuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.titleІндивідуальні стратегії подолання студентами синдрому досягнення метиuk_UA
dc.title.alternativeIndividual strategies for students to overcome the goal achievement syndromeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семиченко В.А., Артюшина К..pdf313.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.