Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42088
Название: Психолого-акмеологічні умови розвитку аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери
Другие названия: Psychological-acmeological conditions for the development of autopsychological competence of future specialists in the socio-economic sphere
Авторы: Шевцова, Олена Михайлівна
Shevtsova, Olena
Ключевые слова: соціономічна сфера
аутопсихологічна компетентність
акмеологічні технології
самоусвідомлювання
socio-economic sphere
autopsychological competence
acmeological technologies
self-awareness
Дата публикации: 20-мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шевцова О.М. Психолого-акмеологічні умови розвитку аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери / О.М. Шевцова // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 202 – 203
Краткий осмотр (реферат): Ефективність професійної діяльності фахівців соціономічної сфери переважно залежить від високого рівня їх професійно-особистісного розвитку, визначним етапом набуття якого є професійна підготовка в умовах закладів вищої освіти. Саме на етапі професійної підготовки (навчання) посилено розвиваються суб’єктність особистості та професіоналізм діяльності, що у подальшому зумовлюють професійну зрілість особистості фахівця. Суб’єктність особистості фахівця, у свою чергу, набувається переважно через аутопсихологічну компетентність, яка, відповідно, стає засадничою задля професійно-особистісного розвитку і досягнення високої майстерності у професіях соціального спрямування.
The article describes the role of auto-psychological competences in professional and personal growth of future socionomics specialists. Structural and functional components of auto-psychological competence of a future specialist are defined. It is demonstrated that key psychological and acmeological prerequisites for the development of auto-psychological competences of students include developing high level of professional self-awareness, self-reflection and professional self-identification. These pre-requisites are developed through integration of acmeological technologies with psycho-developmental potential into education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42088
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевцова О.М..pdf371.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.