Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42073
Название: Застосування арттерапевтичної техніки «Сонечко» в сімейному консультуванні
Другие названия: Application of art therapeutic technique "The sun"in family counseling
Авторы: Дацун, Олена Вікторівна
Datsun, Olena
Ключевые слова: арт терапія
арт терапевтичні техніки
сімейне консультування
психокорекційна робота
art therapy
art therapeutic techniques
family counseling
psycho-correction work
Дата публикации: 20-мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Дацун О.В. Застосування арттерапевтичної техніки «сонечко» в сімейному консультуванні / О.В. Дацун // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 54 – 56
Краткий осмотр (реферат): Сучасний клієнт, під впливом тенденції популяризації збереження психічного здоров'я, стрімкої динаміки розповсюдження різних напрямків психологічної та педагогічної роботи, звертається із запитом не просто за окремим розвитком тієї чи іншої проблемної характеристики, а за пошуком умов збереження цілісної гармонічної структури особистості, можливостей прогнозування їх соціально-психологічної адаптації після завершення консультативного втручання. У системному сімейному підході наголошується на важливості ознайомлення з усіма точками зору, які існують та існували щодо причини проблеми, хто кого підтримує у цих поглядах, хто залишається аутсайдером. Особлива увага приділяється висловлюванням кожного члена системи про те, як він бачить проблему і формулює запит. У той самий час саме техніки арттерапії дозволяють гармонійно і швидко вирішити це завдання. Розроблена нами техніка «Сонечко» пропонується для роботи в сімейному консультуванні як з парами, так і для роботи з проблемами дитячо-батьківських стосунків.
It is presented in the article the author's art-therapeutic methodology of the initial interview «Sun», which relates to supporting art-therapeutic techniques, based on the information obtained during the initial interview with the client and can be used in subsequent psycho-correction work as one of the resource components. A separate aspect is should take into account the following positions and using of appropriate techniques: a rotational survey, the perception of each point of view, the rules of conducting the conversation (to be a model), a survey instead of diagnosis, clarification of new points of view, circular, reverse poll, externalization, reframing, target model.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42073
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дацун О.В..pdf297.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.