Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070
Title: | Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» |
Other Titles: | А cognitive approach to modeling the learning space in “Psychosemantics” |
Authors: | Дробот, Ольга Вячеславівна Drobot, Olga Бойченко, Микита Boichenko, Mykyta Синчук, Вероніка Synchuk, Veronika |
Keywords: | психосемантика когнітивний підхід когнітивна психологія теорія когнітивного навантаження psychosemantics cognitive approach cognitive psychology theory of cognitive load |
Issue Date: | 20-Mar-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Дробот О.В. Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» / О.В. Дробот, М. Бойченко, В. Синчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 61 – 63 |
Abstract: | У системі професійної підготовки майбутніх фахівців важливим є використання найбільш ефективних підходів до моделювання навчального простору та пошуку форм викладання, які повною мірою будуть відповідати специфіці курсу та вимогам до особистості професіонала у швидкозмінних реаліях сучасного ринку праці.
Курс «Психосемантика» насамперед спрямований на формування ключових компетентностей майбутніх практичних психологів, серед яких: комунікативна, загальнокультурна та міжкультурна, соціальна, операціональна (О. Дробот, 2019). Його специфіка полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти системного бачення світу у психосемантичному просторі, що вимагає не тільки засвоєння понятійної бази дисципліни, а й особливого розуміння процесів смислоутворення, побудови індивідуальних значень та особистісних смислів у професійній свідомості майбутнього практичного психолога. Це висуває підвищені вимоги до побудови навчального процесу. A cognitive approach to modeling the educational space during the study «Psychosemantic» discipline is considered. The specificity of «Psychosemantic» course and practical psychologists training are determined. A learning model based on the cognitive load theory is described. Practice application of the cognitive load theory: «effects», principles and strategies in modeling the educational space in the «Psychosemantic» course is analyzed. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070 |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дробот О.В., Бойченко М., Синчук Н..pdf | 407.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.