Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41945
Назва: Кросплатформна гра для стимулювання розвитку просторового мислення.
Автори: Семенов, Нікіта Максимович
Ключові слова: процес розробки
графічний інтерфейс користувача
програмне забезпечення
інтегрована середа розробки
кроссплатформність
просторове мислення
методика розвитку уяви
Unity3d
дипломна робота
Дата публікації: 4-лют-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: стимулювання розвитку просторового мислення людини за допомогою відеогри. Розгляд декількох варіантів реалізації відеогри, їх позитивні та негативні сторони. Розробка відеогри. У сучасному світі неможливо уявити людину яка не здатна до базових дій зі своєю уявою. Вона використовується не лише для творчих професій таких як художників, дизайнерів, візажистів, кравців, перукарів, фотографів, ювелірів, мультиплікаторів, ілюстраторів, композиторів, флористів. А також для більш технічних професій як інженерів, архітекторів, програмістів. Але як на мене, на сьогодні для кожної людини є один життєво необхідний навик який повністю пов'язаний з уявою. Це просторове уявлення, може здатись що воно потрібно хіба що для занять по геометрії чи 3д моделюванню. Зараз, міста розрослись до неймовірно великих, за своїм масштабом, переплетіння споруд. Вони настільки великі що наврядчи найдеться людина яка буде досконально знати усе своє місто. Більшість людей взагалі були тільки в окремих районах, і дуже поверхнево уявляють собі карту рідного краю. Хоча люди і намагаються будувати їх притримуючись певної системи, розбиття на вулиці, райони і тд. Але навіть так, це не дуже допомагає орієнтуватися у невідомій частині міста, а деякі навіть на свої’ рідній вулиці можуть трохи заблукати. Звичайно зараз існують безліч паперових и електронних карт. На останніх при увімкненому GPS навіть буде показувати у яку сторону дивиться людина відносно карти. Проте навіть так у великої кількості людей виникають проблеми з орієнтуванням у місті. На мою думку це пов’язано з просторовим уявленням людини.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" Керівник: к.т.н., дoцент Хoлявкіна Тетяна Вoлoдимирівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41945
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2020_122_СеменовНМ.pdfДипломна робота магістра5.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.