Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41627
Title: Стратегія виходу товариство з обмеженою відповідальністю «Екозон» на міжнародний ринок
Other Titles: The strategy of Ekozon Limited Liability Company entering the international market
Стратегия выхода общество с ограниченной ответственностью «Экозон» на международный рынок
Authors: Дворецький, Гліб Ростиславович
Keywords: стратегія виходу на зарубіжний ринок
стратегічний аналіз
дипломна робота
зовнішньоекономічна діяльність
Issue Date: 25-Feb-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: The results of the research described in the master thesis are justified proposals for the development of strategy on entering Poland market by LLC “Ecozon”. The purpose of the study is forming of an entry strategy into the Polish market by LLC “Ecozon”. The introduction determines the relevance of the chosen master thesis topic, object, subject, purpose and tasks of the research, specified scientific research methods. The first part includes the study of main aspects of foreign economic activity of enterprises, types of development strategies, enterprise’s environment in entering foreign markets, stages of international strategy development. The second part includes the analysis of financial and economic activity of LLC “Ecozon”, strategic analysis of LLC “Ecozon”. The third part includes recommendations for development of the strategy on entering Poland market by LLC “Ecozon” and justifying the ways of its implementation. The conclusions and suggestions summarize the results of research. The research methods are general scientific methods, namely: inductive and deductive methods of analysis, synthesis and strategic analysis. Key words: foreign market entry strategy, strategic analysis, foreign economic activity, joint venture, wood building.
Результати дослідження, описані в магістерській роботі, є обґрунтованими пропозиціями щодо розробки стратегії виходу ТОВ «Екозон» на ринок Польщі. Метою дослідження є формування стратегії виходу на польський ринок ТОВ «Екозон». У вступі визначено актуальність обраної теми магістерської дисертації, об'єкта, теми, мети та завдань дослідження, зазначено методи наукового дослідження. Перший розділ включає дослідження основних аспектів зовнішньоекономічної діяльності підприємств, видів стратегій розвитку, зовнішнього середовища підприємства при виході на зарубіжні ринки, дослідження етапів розробки міжнародної стратегії. Другий розділ включає аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Екозон» та стратегічний аналіз ТОВ «Екозон». Третій розділ включає рекомендації щодо розробки стратегії виходу ТОВ «Екозон» на ринок Польщі та обґрунтування шляхів її реалізації. Висновки та пропозиції підсумовують результати досліджень. Методи дослідження – це загальнонаукові методи, а саме: методи індукції та дедукції, синтезу, методи стратегічного аналізу. Ключові слова: стратегія виходу на зарубіжний ринок, стратегічний аналіз, зовнішньоекономічна діяльність, спільне підприємство, деревообробка.
Результаты исследования, описанные в магистерской работе, являются обоснованными предложениями по разработке стратегии выхода ООО«Экозон» на рынок Польши. Целью исследования является формирование стратегии выхода на польский рынок ООО «Экозон». Во введении определены актуальность темы магистерской диссертации, объекта, темы, цели и задач исследования, отмечено методы научного исследования. Первый раздел включает исследование основных аспектов внешнеэкономической деятельности предприятий, видов стратегий развития внешней среды предприятия при выходе на зарубежные рынки, исследования этапов разработки международной стратегии. Второй раздел включает анализ финансово-хозяйственной деятельности ООО «Экозон» и стратегический анализ ООО «Экозон». Третий раздел включает рекомендации по разработке стратегии выхода ООО «Экозон» на рынок Польши и обоснование путей ее реализации. Выводы и предложения заключают результаты исследований. Методы исследования – это общенаучные методы, а именно: методы индукции и дедукции, синтеза, методы стратегического анализа. Ключевые слова: стратегия выхода на зарубежный рынок, стратегический анализ, внешнеэкономическая деятельность, совместное предприятие, деревообработка.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н., Литвиненко Лариса Леонідівна
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41627
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073_Дворецький Г.Р.pdfДипломна робота1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.