Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудзинська, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-17T08:29:46Z-
dc.date.available2020-03-17T08:29:46Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41621-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: професор, д.е.н. Кириленко Оксана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractThe basis of a market economy is competition. Competition is the main driving force for the development of business entities in the market and the economy as a whole. The main subject of market relations is the enterprise, and for its successful operation it must have the ability to withstand competition. The competitiveness of an enterprise is its ability to fight for the market, maintain and increase its share in it, the ability to outperform others using the latest technologies, the ability to use resources as efficiently as possible, ensuring that the products or services provided are more competitive than goods and competitor services, and more fully meet the needs of consumers. Competitiveness management is one of the most important components of an enterprise's activity. Each firm must identify its competitive strengths and weaknesses in order to develop a competitive strategy that will identify a set of specific short-term and strategic actions that need to be taken to enhance competitiveness.uk_UA
dc.description.abstractОсновою ринкової економіки є конкуренція. Конкуренція є основною рушійною силою розвитку суб’єктів господарювання на ринку та економіці в цілому. Основним предметом ринкових відносин є підприємство, і для його успішної діяльності воно повинно мати здатність протистояти конкуренції. Конкурентоспроможність підприємства - це його здатність боротися за ринок, підтримувати та збільшувати свою частку на ньому, здатність перевершувати інших за допомогою новітніх технологій, можливість максимально ефективно використовувати ресурси, забезпечуючи, щоб надані товари чи послуги були більш конкурентоспроможні, ніж товари та послуги конкурентів, і більш повно задовольняють потреби споживачів. Управління конкурентоспроможністю - одна з найважливіших складових діяльності підприємства. Кожна фірма повинна визначити свої конкурентні сильні та слабкі сторони, щоб розробити конкурентну стратегію, яка визначить набір конкретних короткотермінових та стратегічних дій, які необхідно вжити для підвищення конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.abstractОсновой рыночной экономики является конкуренция. Конкуренция является основной движущей силой развития хозяйствующих субъектов на рынке и в экономике в целом. Основным субъектом рыночных отношений является предприятие, и для его успешной работы оно должно обладать способностью противостоять конкуренции. Конкурентоспособность предприятия - это его способность бороться за рынок, поддерживать и увеличивать свою долю на нем, способность превосходить других с использованием новейших технологий, способность максимально эффективно использовать ресурсы, гарантируя, что предоставляемые продукты или услуги более конкурентоспособны, чем товары и услуги конкурентов, и более полно отвечают потребностям потребителей. Управление конкурентоспособностью является одной из важнейших составляющих деятельности предприятия. Каждая фирма должна определить свои сильные и слабые стороны в конкурентной борьбе, чтобы разработать конкурентную стратегию, которая определит ряд конкретных краткосрочных и стратегических действий, которые необходимо предпринять для повышения конкурентоспособности.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємствuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсуб’єкти господарюванняuk_UA
dc.subjectпротистояння конкуренціїuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності державного підприємства міжнародний аеропорт Бориспільuk_UA
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of Boryspil MAuk_UA
dc.title.alternativeПути повышения конкурентоспособности государственного предприятия международный аэропорт Бориспольuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073_БудзинськаВВ.pdfДипломна робота - Будзинська2.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.