Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41371
Назва: Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Соціально-ринкові комунікації»
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Ключові слова: соціально-ринкові комунікації
комунікації
маркетинг
ринок
маркетингові комунікації
marketing
social and marketing communications
marketing communications
market
communications
социально-рыночные коммуникации
рынок
маркетинг
маркетинговые коммуникации
Дата публікації: 1-січ-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Розроблено на основі освітньої програми та робочих навчальних планів № РБ - 6 - 071 /19 та № РБ - 12 - 071 /19 спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійна програма: «Облік і аудит», № РБ - 6 - 072 /19 та РБ - 12 - 072 /19 спеціальності 072 «Фінанси,банківська справа та страхування» освітньо-професійна програма: «Фінанси і кредит», № РБ - 6 - 075 /19 та РБ - 12- 075 /19 спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг», № РБ - 6 - 076 /19 та № РБ - 12 - 076 /19 спеціальність 076 «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність» освітньо-професійних програм «Підприємницька діяльність в авіації», «Підприємництво та бізнес-технології», «Митна та біржова справа» та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41371
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Robocha-programa-z-SRK.pdf547.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.