Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Соціально-ринкові комунікації»
Loading...
Date
2020-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Розроблено на основі освітньої програми та робочих навчальних планів № РБ - 6 - 071 /19 та № РБ - 12 - 071 /19 спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійна програма: «Облік і аудит», № РБ - 6 - 072 /19 та РБ - 12 - 072 /19 спеціальності 072 «Фінанси,банківська справа та страхування» освітньо-професійна програма: «Фінанси і кредит», № РБ - 6 - 075 /19 та РБ - 12- 075 /19 спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг», № РБ - 6 - 076 /19 та № РБ - 12 - 076 /19 спеціальність 076 «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність» освітньо-професійних програм «Підприємницька діяльність в авіації», «Підприємництво та бізнес-технології», «Митна та біржова справа» та відповідних нормативних документів.
Description
Keywords
соціально-ринкові комунікації, комунікації, маркетинг, ринок, маркетингові комунікації, marketing, social and marketing communications, marketing communications, market, communications, социально-рыночные коммуникации, рынок, маркетинг, маркетинговые коммуникации