Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіченко, Анна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-02-12T09:09:26Z-
dc.date.available2020-02-12T09:09:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛіченко А.Д. Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power» / Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал. - 2016. - No 9-10 (7). - 24- 28 с.uk_UA
dc.identifier.issn2226-8669-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41207-
dc.descriptionНовітня доба відзначається домінуванням інформаційного компонента практично в усіх сферах життя, не є винятком і зовнішньополітична діяльність держав, націлена не лише на економічний чи соціальний вектор, а й на культурно-пропагандистський. Саме зараз, коли держави усвідомлюють важливість перманентної присутності на міжнародній арені розповсюдження інформації, мас-медіа стають потужним інструментом впливу на зарубіжну аудиторію. Намагаючись здобути прихильність світової спільноти, провідні країни розбудовують мережу іномовлення та залучають усі види ЗМІ до процесу коригування громадської думки. Варто зважати й на те, що більшість урядів відмовляються від жорстких воєнно-економічних методів впливу і надають перевагу концепціям "м'якої сили" та "розумної сили"uk_UA
dc.description.abstractThis article is about the problem how the leading countries of the world use new media as a tool of influence on foreign audiences. The main goal of this impact is creating an attractive image and achieving foreign policy objectives. In the article were determined functions of media as a tool of implementation political concepts Soft Power and Smart Power. In the article was considered the phenomenon of information hegemony of modern media holdings that control almost all information space. Also in the article was considered the concept of astroturfing as the technology of artificial public opinionuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesNo 9-10 (7);-
dc.subjectмедіавпливиuk_UA
dc.subjectinfluences of mediauk_UA
dc.subjectsoft poweruk_UA
dc.titleМас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»uk_UA
dc.title.alternativeMedia as a Tool of Realization Political Concepts of «Soft Power» and «Smart Power»uk_UA
dc.title.alternativeМасс-медиа как средство реализации внешнеполитических концепций «soft power» и «smart power»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.776.2+327.8uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lichenko A.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.