Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40864
Назва: Educational-methodical complex of discipline "International Management and Marketing"
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни «International Management and Marketing»
Учебно-методический комплекс дисциплины «International Management and Marketing»
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Белявский, Валентин Николаевич
Литвиненко, Лариса Леонідівна
Litvinenko, Larysa
Литвиненко, Лариса Леонидовна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національний Авіаційний Університет
Серія/номер: Індекс;РМ-6-073-a/16-2.1.2
Індекс;НМ-6-073-a /16-2.1.2
Короткий огляд (реферат): The educational subject is theoretical and practical basis of total knowledge and skills that form profile of the specialist in the area of foreign economic activity management. The aim of teaching the subject is forming theoretical and practical knowledge in the sphere of international management and international marketing activity, essential for achieving commercial goals in international business.
Навчальний предмет - це теоретична та практична основа загальних знань та навичок, які формують профіль фахівця у галузі управління зовнішньоекономічною діяльністю. Метою викладання предмета є формування теоретичних та практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
Учебный предмет является теоретической и практической основой совокупных знаний и навыков, формирующих профиль специалиста в области управления внешнеэкономической деятельностью. Целью преподавания предмета является формирование теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.
Опис: Tasks of studying the educational subject are: - forming of overall considerations about specifics of international management and international marketing; - mastering category terms that are used in international management and performing international marketing activity; - formation of knowledge on theoretical basis of international environmental management and international marketing environment analysis, evaluating its attractiveness for foreign economic activity; - assimilation of marketing and processing information methods in international activities; - identifying main components and features of developing marketing policy on international markets, in particular EU markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40864
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_IMM_НП.pdfSyllabus on the discipline «International Management and Marketing»355.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
02_IMM_РНП_С.pdfCourse training program on the discipline «International Management and Marketing»547.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
03_IMM_КТП.pdfThe calendar-thematic plan of study subjects on the discipline «International Management and Marketing»216.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
05_IMM_МР_ДЗ.pdfGuidance for homework on discipline «International Management and Marketing»246.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
06_IMM_МР_СРС.pdfGuidelines for the organization of independent work of students on discipline «International Management and Marketing»338.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
07_IMM_МР_ПРЗ.pdfMethodical guidelines for preparation to practices by students on the discipline "International Management and Marketing"1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Титулка (IMM).pdfТитульний лист «International Management and Marketing»401.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.