Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУсенко, В. Ю.-
dc.contributor.authorМітрахович, М.М.-
dc.contributor.authorДорошенко, К.В.-
dc.date.accessioned2019-11-25T07:50:21Z-
dc.date.available2019-11-25T07:50:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУсенко В. Ю. Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора / В.Ю. Усенко, М.М. Мітрахович, К.В. Дорошенко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія Технічні науки. – 2019. - Т.30(69), №1. - С. 6-11uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683-
dc.description.abstractПредставлені результати чисельного моделювання шуму гвинтовентилятора. В роботі наведено обгрунтування вибору моделі турбулентного в'язкості для моделювання шуму співвісного гвинтовентилятора двигуна типу Д-27. Показано, що для досліджень акустичних характеристик гвинтовентилятора двигуна типу Д-27 доцільно використовувати моделі турбулентна в'язкості sst sst Gamma Theta Transition Model. Результати чисельного моделювання казали, що вихрова завіса, викликана квадрупольним джерелом шуму, за першим рядом гвинта є джерелом вихрового шуму. Аеродинамічний слід за першим рядом гвинта викликає колову і радіальну нерівномірність на вході до другого ряду гвинтаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського;-
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;-
dc.subjectгвинтовентиляторuk_UA
dc.subjectповітряний гвинтuk_UA
dc.titleВибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятораuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc534.83:629.735.33-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційних двигунів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf243.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.