Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683
Назва: Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора
Автори: Усенко, В. Ю.
Мітрахович, М.М.
Дорошенко, К.В.
Ключові слова: гвинтовентилятор
повітряний гвинт
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Усенко В. Ю. Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора / В.Ю. Усенко, М.М. Мітрахович, К.В. Дорошенко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія Технічні науки. – 2019. - Т.30(69), №1. - С. 6-11
Серія/номер: Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського;
Технічні науки;
Короткий огляд (реферат): Представлені результати чисельного моделювання шуму гвинтовентилятора. В роботі наведено обгрунтування вибору моделі турбулентного в'язкості для моделювання шуму співвісного гвинтовентилятора двигуна типу Д-27. Показано, що для досліджень акустичних характеристик гвинтовентилятора двигуна типу Д-27 доцільно використовувати моделі турбулентна в'язкості sst sst Gamma Theta Transition Model. Результати чисельного моделювання казали, що вихрова завіса, викликана квадрупольним джерелом шуму, за першим рядом гвинта є джерелом вихрового шуму. Аеродинамічний слід за першим рядом гвинта викликає колову і радіальну нерівномірність на вході до другого ряду гвинта
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційних двигунів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf243.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.