Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683
Назва: | Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора |
Автори: | Усенко, В. Ю. Мітрахович, М.М. Дорошенко, К.В. |
Ключові слова: | гвинтовентилятор повітряний гвинт |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Усенко В. Ю. Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора / В.Ю. Усенко, М.М. Мітрахович, К.В. Дорошенко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія Технічні науки. – 2019. - Т.30(69), №1. - С. 6-11 |
Серія/номер: | Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського; Технічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Представлені результати чисельного моделювання шуму гвинтовентилятора. В роботі наведено обгрунтування вибору моделі турбулентного в'язкості для моделювання шуму співвісного гвинтовентилятора двигуна типу Д-27. Показано, що для досліджень акустичних характеристик гвинтовентилятора двигуна типу Д-27 доцільно використовувати моделі турбулентна в'язкості sst sst Gamma Theta Transition Model. Результати чисельного моделювання казали, що вихрова завіса, викликана квадрупольним джерелом шуму, за першим рядом гвинта є джерелом вихрового шуму. Аеродинамічний слід за першим рядом гвинта викликає колову і радіальну нерівномірність на вході до другого ряду гвинта |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри авіаційних двигунів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 243.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.