Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛич, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:34:39Z-
dc.date.available2019-11-19T08:34:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651-
dc.description.abstractДана дисципліна формує здатність до визначення потенційно актуальних аспектів маркетингової діяльності як об’єктів психологічного вивчення, створення моделі маркетингової діяльності, диференціювання зовнішніх чинників ефективності-неефективності реклами, вираховувати психологічні особливості впливу реклами на споживача, прораховування поведінки споживачів, виходячи з їх типології на основі психологічних знань, використовування психологічного аналізу до складових брендуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпсихологічні основи брендінгу споживчаuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Психологічні закономірності маркетингових процесів"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.