Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651
Назва: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Психологічні закономірності маркетингових процесів"
Автори: Лич, Оксана Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
психологічні основи брендінгу споживча
поведінка
реклама
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана дисципліна формує здатність до визначення потенційно актуальних аспектів маркетингової діяльності як об’єктів психологічного вивчення, створення моделі маркетингової діяльності, диференціювання зовнішніх чинників ефективності-неефективності реклами, вираховувати психологічні особливості впливу реклами на споживача, прораховування поведінки споживачів, виходячи з їх типології на основі психологічних знань, використовування психологічного аналізу до складових бренду
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.