Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40636
Назва: Інформаційні методи і технології в туризмі
Інші назви: Информационные методы и технологии в туризме
Information methods and technologies in tourism
Автори: Руднєва, Марина Григорівна
Ключові слова: інформаційні технології
туризм
інтернет-маркетинг
соцальні мережі
інформаційні технології в туризмі
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Руднєва М. Г. Інформаційні методи і технології в туризмі / Марина Григорівна Руднєва. // Стратегія розвитку України. – 2019. – №1, С.145-151
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано особливості застосування інформаційних методів та технологій в туризмі. Розглянуто процес просування брендів країн та регіонів, а також окремих туристичних підприємств, за допомогою інтернет-маркетингу та соціальних мереж. Проаналізовано основні світові тренди в інформаційній сфері та особливості їх реалізації в Україні.
В статье проанализированы особенности применения информационных методов и технологий в туризме. Рассмотрен процесс продвижения брендов стран и регионов, а также отдельных туристических предприятий, с помощью интернет-маркетинга и социальных сетей. Проанализированы основные мировые тренды в информационной сфере и особенности их реализации в Украине.
Modern information methods and technologies in tourism were analyzed in this article. The process of promoting the brands of countries and regions, as well as individual tourism enterprises, with the help of Internet marketing and social networks is considered. The main global trends in the information sphere and features of their implementation in Ukraine were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40636
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.