Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛич, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:59:35Z-
dc.date.available2019-11-08T13:59:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40560-
dc.description.abstractДана дисципліна формує здатність до визначення потенційно актуальних аспектів маркетингової діяльності як об’єктів психологічного вивчення, створення моделі маркетингової діяльності, диференціювання зовнішніх чинників ефективності-неефективності реклами, вираховувати психологічні особливості впливу реклами на споживача, прораховування поведінки споживачів, виходячи з їх типології на основі психологічних знань, використовування психологічного аналізу до складових бренду-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Психологічні закономірності маркетингових процесів"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.publisherНаціональний авіаційний університет-
dcterms.subjectмаркетинг психологічні основи брендінгу споживча поведінка реклама-
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.