Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілякович, Людмила Григорівна-
dc.contributor.authorСавенко, Тетяна-
dc.date.accessioned2019-11-05T09:17:08Z-
dc.date.available2019-11-05T09:17:08Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationРоль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читання // Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2018 р. Національний авіаційний університет / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук. – К.: Вид-во НАУ, 2018. – С. 87-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534-
dc.description.abstractПри навчанні читання необхідно враховувати вплив на сприйняття інформації студентами-іноземцями таких факторів, як графічне оформлення тексту та його зовнішня організація. Текст зберігає та передає інформацію, а членування на абзаци полегшує процес сприйняття та засвоєння останньої. Абзацне членування – невід’ємна ознака будь-якого письмового тексту. Необхідність розділяти текст на відносно невеликі за розміром фрагменти має у своїй основі психо-фізіологічний механізм сприйняття тексту людиною та обмежені можливості її оперативної пам’яті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectабзацне членуванняuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleРоль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білякович_тези-2018.PDF320.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.